Wednesday, October 11


hai sa vedem ce'am mai facut in ultima vreme.
spalatu' pe creier la birou continua. da' pina si eu m'am plictisit de subiectul asta, asa ca vom merge mai departe.

m'am capatuit cu o sinsila. un baietel, martorii spun ca este 70% soarec si 30% veveritoi. prietena mea spune ca eu sunt 100% soarec. inseamna ca o sa ma inteleg de minune cu mr. rupin- asta'i numele hibridului cu 2 picioare mai late, si alte doua mai scurte. hazliu, nu'i asa?
o veste buna, ba chiar foarte buna, acum pe mail, in timp ce scriu. concert silent strike. si asa nu stiam ce poza sa pun in capul acestui post. pe baiatul asta il stiu de vreun an si. iata ce am scris dupa ce l'am ascultat prima data:


SILENT STRIKE - This state-of-the-art music system has been designed for uninhibited, ultra mobile use with an effective temperature range of -20° to 70° F. This high performance system is ideal for all-weather musical operations where protection from the elements and quiet is peripheral. Sharing the same great performance features you have come to expect, the SILENT STRIKE outer layer has the added value of extremely high audible detection.

all - weather musical operations goes on with www.tmbase.ro

mergem mai departe in plasa zilelelor. odata cu vestea asta, talerul vestilor bune se ridica, improscand cu optimism in stinga si'n dreapta. a treia zi cu soare a saptamanii. frumos isi mai ridica octombrie fustele la noi.
hai sa nu o mai lungim. recunosc, ma obsedeaza o chestie. inventarierea intamplarilor/fenomenelor/lucrurilor care mi se intampla. si impartirea lor pe 2 segmente: bune si rele. sunt curios care'i media. care'i ziua cea mai buna, care'i ziua cea mai proasta. tot felu' de curiozitati de rozatoare-sociolog. am luat'o razna.

dar gata. au revoir!





1 comment:

Anonymous said...

70% rele-30% bune? hmm...nu e bine sa fiu constanta.... sau mai stii? poate asta e echilibru...