Tuesday, October 3

mai devreme am scris citeva randuri despre cele doua carti pe care le citesc in paralel. dar imediat mi'am dat seama ca n'am chef sa povestesc despre ele, desi subiectul lor comun - nemurirea - prezinta aspecte.
am primit niste poze de la o prietena care a umblat hai hui vreo 3 saptamani prin europa. una dintre poze o infatisa zambalind linga un soldat aflat de garda. scena e clasica, povestea ar putea fi alta: scurte memorii de garda - un soldat (obligat sa si tina gura patru ore pe zi), este confesional, amintire, etc sau orice altceva pentru tot felu' de oameni. si de aici, va las imaginatia sa zburde, puneti'va alde voi in locul soldatului si construiti scene. daca aveti chef, of course. eu am citeva in cap, dar sper sa le scriu, nu sa vi le dau asa, in brut.
mai departe, vreau sa dezvolt post'ul anterior. directia nu e rea, intriga e buna, sa vedem ce fel de chef avem.
anyway, o perioada efervescenta. idei. toamna. colori. altceva??

1 comment:

Anonymous said...

can I buy your first book? can i? can i ?