Wednesday, October 18

marti, cele trei ceasuri rele au fost impartite in felul urmator:
105 minute s'au consumat in intervalul 21.45 - 23. 30, pe ghencea, unde real a dat cu steaua de gazon si conform basmului, a facut'o galactic, paraliticii lui oli incheind meciul inglodati in rusine pina in/la git.
45 de minute s'au consumat la frizerie, unde o doamna decenta m'a tuns cum altfel decit decent. singurul lucru cu adevarat decent a fost pretul: 12 lei noi. in rest, in urmatoarele saptamani, voi fi o aparitie mai mult decit indecenta.
cele 30 de minute ramase le pot distribui lejer in diferitele momente ale zilei. sau le pot darui altor oameni, bunaoara iubitei mele, care a realizat niste reportaje sociale spontane la secretariat si la cantina facultatii cu bila deasupra.
singura bila alba a zilei a fost debutul meu in presa scrisa centrala cu un subiect in picioarele goale: cesaria evora. cronica unui concert "din care am scos ceva emotionant" ca sa mi citez aceeasi iubita. maine o sa va dau linkul. da'va's link, wa ha ha ha.
si acum niste versuri din ada milea:
'"e un curcubeu de gaze peste oras/nu mai respira nici un fluturas
combinatul cel gingas a facut din fiecare un ingeras/populatia plutitoare nu se mai gandeste la mincare/toata lumea e fericita, multumita, adormita"

de ce ada milea, de ce acum? acum cativa ani publicam primele mele articole. si ascultam ada milea. :) de unele lucruri e bine sa ti aduci aminte. (mare filozofie)

p.s. eu prin lentila silviei, vara trecuta pe motoare. linga mine, cealalta zina, sandra. (nu, nu mi'e dor de vara, toamna asta e prea bestiala, mi'e dor de duminica. intotdeauna duminica se intampla chestii misto)

No comments: