Tuesday, July 18

am lasat 4 simburi de caise la uscat. am cumparat o bluza cu 3 fundite care se vor intinde ca niste flori albe pe umerii frumosi ai iubitei mele. am ascultat cel mai funky concert intr'o rezervatie naturala aflata in scobitura marii si a dunarii. am gonit cu soarele in ochi, zigzagand printre masini. am redeschis 'perioada snitelelor'.
dar
am lasat 4 simburi de caise la uscat, cu gand sa'i sparg. am cumparat o bluzita care sper sa fie pe masura umerilor cu pricina. am ascultat cel mai funky concert, in timp ce eram ciuruit de o divizie de elitre cat pumnul. am gonit pe autostrada soarelui, dar mi'a pocnit ceva la burta masinii si am ajuns acasa la trei dimineata. am redeschis 'perioada snitelelor', dar neatent am facut prea putine.

sper sa va placa meniul. apartine unei bucatarii generoase. viata. care n'are nevoie de nici o poza.

No comments: